Wybierze dietę

Dieta Samuraj

Co to za dieta?

Dieta bez glutenu, nabiału, ograniczająca substancje antyodżywcze jak np. lektyny i kwas fitynowy. Składa się z czystych, nieprzetworzonych, wysokiej jakości produktów. Opiera się głównie na mięsie, warzywach, owocach oraz bezglutenowych zbożach, takich jak komosa ryżowa, tapioka, amarantus czy gryka. Węglowodany ulokowane są okołotreningowo, oraz na noc wg zasady carb back loading.

Dla kogo?

Dieta jest skonstruowana nie tylko na książkowych zasadach jak również na doświadczeniu i wrażeniach osób, które ją testowały, czyli m.in. zawodników MMA, cross fit-owców, biegaczy, kulturystów. Dzięki ich wskazówkom i uwagom, opracowaliśmy dietę dogodną sportowców i osób trenujących amatorsko.

Co nas wyróżnia na tle konkurencji?

Dbamy o każdy szczegół jak np.

  • Namaczanie kasz w kwaśnym środowisku w celu uwolnienia fitazy, która rozkłada kwas fitynowy- szkodliwy dla jelit i wchłanialności minerałów.
  • Eliminujemy produkty typu- ryż brązowy, który jest bogaty w antyodżywcze fityniany- zaburzające przyswajalność minerałów.
  • Nasze dania przygotowywane są ze świeżych, sezonowych produktów. Bez zbędnych konserwantów i ulepszaczy.

Z jakich posiłków składa się Dieta Samuraja?

Nasza dieta składa się z 5 posiłków, których kolejność spożywania dobieramy pod indywidualny plan treningowy:

  • Dwa posiłki – białkowo – tłuszczowe
  • Posiłek – około treningowy (przedtreningowy)
  • Posiłek – około treningowy (potreningowy)
  • Posiłek – ładowanie węglowodanów na noc

Jadłospis

Pobierz pełny jadłospis diet
*menu na poznań

Pobierz

Zapytaj dietetyka