Wybierze dietę

Dieta Performance

Sposób żywienia jest jednym z kluczowych czynników optymalizujących nasze zdolności wysiłkowe oraz zmiany jakie możemy dokonywać w naszym organizmie. Aby sprostać wysokim wymaganiom naszych klientów stworzyliśmy Dietę Performance. Komponujemy ją w wielu wariantach kalorycznych w zestawach 4 i 5 dań w ciągu dnia. Staranna analiza indywidualnych potrzeb naszych klientów pozwala nam na dostosowanie odpowiedniej kaloryczności diety, która może przyczynić się do poprawy wyników których oczekujecie.

Dieta Performance charakteryzuje się odpowiednim bilansem makroskładników oraz niskim indeksem glikemicznym (IG). Węglowodany i białka to dwa podstawowe makroskładniki w tej diecie. Kasze, ryż, ziemniaki w mundurkach, makarony, pieczywo żytnie oraz płatki owsiane to źródła węglowodanów. Chude mięso wołowe, ryby, drób, sery i jajka to produkty z których dostarczamy białek. Nie zapominamy również o zdrowych tłuszczach, których zawartość nie przekracza 15% w całodziennym menu. Źródłem tych tłuszczy są ryby, olej lniany, kokosowy, rzepakowy tłoczony na zimno, oliwa z oliwek oraz orzechy.

Dieta Performance jest przeznaczona dla osób, które pragną zmian. W zależności od doboru kaloryczności pomagają: spalić zbędną tkankę tłuszczową, zredukować wagę ciała lub nabrać beztłuszczowej masy mięśniowej. Prawidłowe i skrupulatne przestrzeganie Diety Performance daje gwarancję uzyskania zamierzonych efektów, co może potwierdzić wielu z naszych byłych i obecnych klientów.

Jadłospis

Pobierz pełny jadłospis diet
*menu na poznań

Pobierz

Zapytaj dietetyka